fredag 19 augusti 2016

Physicians Formula - Organic Wear Mascara

Förhoppningarna var stora på Physicians Formulas mascara Organic Wear. Min favorityoutuber Tati har svurit vid denna mascara. Därför blev jag så glad när jag hittade den i Milano och dessutom till bra pris.
Borsten är en klassisk lite tjockare gummivariant. Den är hyfsat enkel att måla med och jag skulle säga att man får jobba en smula för att få upp volymen, men med lite jobb så går det fint.
Såhär ser mina underfransar ut efter några timmar. Ser ni någon mascara? Nä, inte på fransarna iallafall, den sitter ju på huden under.  Jag hade dessutom målat på ordentligt eftersom vi skulle iväg på lite grejor efter jobbet.
Totalt värdelös hållbarhet alltså. Ovan bilder är tagna efter några timmars kontorsjobb. Ni skulle sett hur jag såg ut efter zumbapasset i torsdags.... eller nej det vill ni nog inte.

Behöver jag säga att denna åker bort på en gång? Bye bye!

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Vad synd att den inte höll måttet!

Ninni sa...

Jakten på den perfekta mascaran är oändlig, haha.

Evelinas blogg sa...

Usch vad tråkigt! :(