tisdag 10 januari 2017

Vad händer med bloggen?

Hoppas ni haft en fin jul och ett riktigt gott nyårsfirande!

Som ni ser så har bloggen inte uppdaterats på ett tag. Ni vet säkert redan att jag inte mådde så bra i slutet av året. Jobbstressen var enorm och jag hann knappt andas. Jag behövde helt enkelt en paus från det mesta och gick nästan i tankar på att lägga ned bloggen för gott men har nu ändrat mig och kör på ett tag till. Jul och nyår spenderades i Mexiko. Vi åkte runt mellan Cancun, Playa del Carmen och Tulum. Det var både en bra och dålig resa. Vi såg mycket kul, men jag blev bl a både matförgiftad och jätteförkyld. Vi kom hem igår efter att ha försenats med 1,5 dygn pga snöoväder i New York där vi bytte plan. Vi var egentligen bara fem timmar sena därifrån, men eftersom vi även skulle byta i London så missade vi såklart vår anslutning och därifrån fanns inga flygstolar lediga förrän igårkväll. Jag trodde att jag skulle ha dagen igår hemma och hinna komma ikapp med tvätt etc. Idag har jag börjat jobba igen så jag hinner inte lägga upp några härliga bildrika inlägg tyvärr.

Men:
Jag har shoppat en hel del på resan och jag kommer såklart att göra lite inlägg om det. Kan produkter från t ex Tarte, Too Faced, Sephora och Cover Girl locka herrskapet? Har även fått pressutskick från Bobbi Brown och Kiss mm så de ska vi nörda ner oss i. Helgen bjuder på Daisy Beauty Expo i Stockholm så jag kommer att ha mycket kul att skriva om snart! Måste bara få lite tid och dagsljus så jag kan fota. Vill ni ha en liten guide om shoppingen i Playa del Carmen tro? Det går att ordna. Ge inte upp om mig så är jag snart tillbaka.

Jag har uppdaterat något mer frekvent på Instagram där jag heter katarinalavass så kolla där om ni är nyfikna! Jag kommer säkert att uppdatera där även under Daisy Beauty Expo i helgen.

4 kommentarer:

Minerva sa...

Skulle sakna din blogg om du slutade, gillar den väldigt mycket.

Evelinas blogg sa...

Blogga hur mycket eller hur lite du vill! Ditt välmående går alltid först. :)

Ninni sa...

Ni är världens goaste, tack för att ni finns! :-)

Kerstin sa...

hoppas så att du mår bättre nu! (och sorry att jag är sååå seg med bloggläsande nuförtiden)